AYBiKE'NiN MUTFAGINDAN: PRATIK ATISTIRMALIKLAR :)

AYBiKE'NiN MUTFAĞINDAN

Sayfamı ziyaret eden herkese sıcacık ve sevgi dolu bir merhaba. Ziyaretiniz, yorumlariniz ve katkilariniz icin cok tesekkurler.

Aybike

15 Kasım 2017

PRATIK ATISTIRMALIKLAR :)


SARIMSAKLI KREM PEYNIRLI VE AVAKADOLU KANAPE







Benim sevgili arkadaslarim, tekrar merhabalar, gene, gene, gene ve gene uzuncaaaaaa bir aradan sonra :) umarim herkes ve herseyler iyidir, yolundadir.

 Ben gecen ay kisa bir Turkiye kacamagi yaptim, enerjimi depoladim geldim, bende hersey yolunda cok sulur, umarim sizlerde de oyledir.

Sizlere hem yapmasi kolay, hem gorseli guzel ve hem de nefis iki, atistirmalik mi dersiiz, meze mi dersiniz bilemem, tarifleriyle geldim., Bu blogu gecen sene bir tarif ararken bulmustum, her iki tarif de buradan, ben miktarlarla oynadim damak zevkimize gore, sizler de arzu ettiginiz olcude degistirebilirsiniz.
.

Ilk tarifimiz soyle:



  • 1 adet bol tahilli baget ekmek



  •  ekmekleri yaglamak icin 2 yemek kasigi eritilmis tereyagi


  • 250 gr. kadar krem peynir, oda sicakliginda bekletilmis


  • icine eklemek icin, bolca kiyilmis dereotu



  • 3-4 adet ince kiyilmis taze sogan


  • 1 buyuk dis ezilmis sarimsak


  • 1 adet dilim halinde kesilmis avocado


  • 1 limon suyu


  • karabiber


YAPILISI:



Firinizi 180 C'ye isitin, ekmekleri 1 parmak kalinliginda kesin, erittiginiz tereyagini ekmek dilimlerinin her iki tarafina da  surup, firinda 5-6 dakika kizarana dek tutun.


Avakado ve limon haric, yukarida yazan tum malzemeyi peynirle guzelce karistirin ve firindan cikan ekmeklerin uzerine surun, avakadolari dilimleyin ve kararmasi icin uzerlerine limon suyu surup, ekmeklerin uzerine yerlestirin ve arzu ettiginiz sekilde susleyerek servis edin, afiyet olsun.






FESLEGENLI MOZARELLA CUBUKLARI






Arzu ettiginiz olcude, ceri domates, taze feslegen ve mozarella peynirlerini, fotograflarda goruldugu gibi kurdana dizin, siraladigiz tabagin uzerinden zeytinyagi ve balsamik sirke gezdirin, tadina doyamiyacaksiniz :)


Afiyet olsun :)




5 yorum:

Ankara Boyacı dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

etimesgut boyacı dedi ki...

teşekkürler.

Etimesgut Halı yıkama dedi ki...

ıyı bır sıte teşekkürler.

Evde Sabun Nasıl Yapılır dedi ki...

elinize sağlık harika görünüyor bide sütlü lokumu tarifi yapsanız ?

AfyondanNet dedi ki...

elinize sağlık. güzel görünüyorlar.

Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...