AYBiKE'NiN MUTFAGINDAN: CİLEKLİ MAGNOLİA PUDİNG VE KARNIBAHAR PURESI VE BEN HOSGELDIM :)

AYBiKE'NiN MUTFAĞINDAN

Sayfamı ziyaret eden herkese sıcacık ve sevgi dolu bir merhaba. Ziyaretiniz, yorumlariniz ve katkilariniz icin cok tesekkurler.

Aybike

25 Temmuz 2015

CİLEKLİ MAGNOLİA PUDİNG VE KARNIBAHAR PURESI VE BEN HOSGELDIM :)







Tekrar tekrar merhabalar benim canim arkadaslarim, gene bir Turkiye tatili sonrasi, agzimiz tatli olsun, tadi hic bozulmasin diyerekten, "bir tek ben yapmamistim" dedigim tatli tarifim ve de purem ile tekrar aranizdayim.

Dedim ya, agzimizin tadi hic bozulmasin, hep saglik olsun, inanin cok onemli. Yaz tatili bu sene biraz kisa  idi, ama tadi damagimda kalarak, sevdiklerimi gene geride birakarak, buyuk bir hasret ve ozlemle ve maalesef kuzenimi, 15 gun once 38 yasinda topraga vererek, acisi, tatlisi ile dondum, Allahim kimseye evlat acisi vermesin, buradan tekrar dayima, kuzenlerime, yengeme ve canim Burak'imin esine ve de bizlere sabirlar diliyorum, Allahim yattigi yeri cennet etsin.



Simdi gelelim tariflerimize:


Cilekli Magnolia Puding




  • 1 lt. sut
  • 2 adet  yumurta sarısı
  • 1 kahve fincani nisasta (Turk kahve fincani)
  • 1 paket  vanilya
  • 2 yemek kasigi un
  • 1 su bardagi toz seker
  • 200 ml. krema


  • Hazirlamak icin:




  • 15-16 adet Çilek
  • 1 paket eti burcak



  • Tencereye krema haric, süt, yumurta sarısı, seker, nisasta ve unu ekleyip tel cirpici ile karıstırın, ocaga koyun, kısık ateşte  surekli karistirarak pisirin. goz goz olunca ocaktan alin.


     5 dakika boyunca çırparak sogutmaya calısın. İlk sıcaklık gittikten sonra  krema ve vanilyayi ekleyerek cırpın.

    Burcak biskuvisini rondodan gecirin,  cilekleri arzu ettiginiz sekilde ince ince dilimleyin.


     Kucuk kaplara oncelikle 2-3 kasık kirik biskuviden alıp serpin. Uzerine yavasca pudingi dökün.  Yanlara çilek dilimlerini yerleştirin. Ortasına gene arzu ettiginiz kadar biskuvi dökünve soyle bir duzgunce yayin, üstüne pudingin geri kalan kısmını yavaşça döküp yayın. En üste kalan bisküvileri serpin. Ustunu arzu ettiginiz sekilde susleyin, sogutup afiyetle yeyin.




                     




    KARNIBAHAR PURESI








    Cok kolay ve bir o kadar da saglikli bir tarif, sevgili Acalya sayesinde ogrendigim, et ve baligin yanina cok yakisan bir tad.


    Soyle ki:


    Haslanmis karnibahari, rondodan ince ince olana dek gecirin, icerisine arzu ettiginiz her turlu yesilligi katin, tuzunu ve baharatlarini koyun, zeytinyagi gezdirin, biraz parmesan peynirini de dokerek iyice karistirin, sonar da afiyetle yeyin.


    Herkese guzel bir hafta sonu ve hafta diliyorum.

    2 yorum:

    jenseits dedi ki...

    Hosgeldiniz, her iki tarif de nefis, ellerinize saglik.

    Ankara Boyacı dedi ki...

    İYİ SİTE

    Google
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...