AYBiKE'NiN MUTFAGINDAN: BLOG ODULUM :))

AYBiKE'NiN MUTFAĞINDAN

Sayfamı ziyaret eden herkese sıcacık ve sevgi dolu bir merhaba. Ziyaretiniz, yorumlariniz ve katkilariniz icin cok tesekkurler.

Aybike

01 Mart 2009

BLOG ODULUM :))

Uzuuun bir zaman oldu gene, cok ozledim hepinizi. Nedense, arsivde tarifler olmasina ragmen, bur turlu yayinlayamadim. Oncelikle blog odulumu koymak istedim, bu odulu bana, Sevgili Hulya, Sevgili Betul, Sevgili Melek, Sevgili Gelincik mutfak ve Sevgili Ozlem gondermisler. Her birinize cok tesekkur ediyorum, ben de tum arkadaslarima gonderiyorum, iyi ki varsiniz.

Hepinize cok guzel bir hafta diliyorum, sevgilerimi gonderiyorum.

7 yorum:

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Canım neredeyse 1 aydır gelip gidip bakıyorum yoksun, haydi devam artık ;)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sen en güzel ödülsün.
:)

pelince dedi ki...

Aybikecim ödülün için tebrik ediyorum...

Sevgilerimi yolluyorum...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Aybike ödülün için tebrik ederim.tariflerini bekliyorum.sevgilerimle...

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Nunu'm, Neslihan'cigim, Esra'cigim,Pelin'cigim,

Hepinize cok tesekkur ediyorum, sagolun.

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım, seni çoook tebrik ediyorum, güzel yanaklarından çok çok öpüyorum.
İstanbul/Rotopak - Perihan Kurt

Adsız dedi ki...

Canım Aybikecigim kutluyorum ödülün için, daha başarılı, daha güzel günlere, tebrikler öptüm.
Kardeşin Şebnem

Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...