AYBiKE'NiN MUTFAGINDAN: TATIL RESIMLERI VE TATIL LEZZETLERI

AYBiKE'NiN MUTFAĞINDAN

Sayfamı ziyaret eden herkese sıcacık ve sevgi dolu bir merhaba. Ziyaretiniz, yorumlariniz ve katkilariniz icin cok tesekkurler.

Aybike

31 Ağustos 2007

TATIL RESIMLERI VE TATIL LEZZETLERI

Turkiye tatilimizin ve lezzetlerimizin bir kismini resimlemisim ve sizler ile paylasmak istedim. Biz dolu dolu bir tatil gecirdik ve cok keyif aldik, umarim sizlere de, resimlere bakarken ayni keyfi yasatabilirim.

Istanbul, Beyoglu'nda, Sampiyonda, kokorec, midye tava ve midye dolma ziyafeti

Akcay'da, Asos kebabi, fark ettiyseniz dayanilamamis ve bir tarafindan tirtiklanmis!

Kizlarim, Akcay sahilinde.

Kizlarim en yakin arkadaslari (karrrdessleri) Selen ile, Bodrum'da tekne keyfi yaparken.

Bodrum, Akvaryum. Var mi acaba bundan daha mavi bir deniz?

Izmir, Alcati'da bir aksam yemegi.

Cok sicak bir Ankara'dan, Kale manzarasi.

Istanbul, Beykoz'da, teknede balik ekmek yerken, gordugumuz manzara.

Istanbul, Cezayir sokaginda bir gece.

35 yorum:

nilay dedi ki...

Sevgili Aybike ;
harika bir tatil geçirmişsin fotoğraflardan anladığım :)ilk fotoğrafta masanın üzerindekileri gördüğüm anda anladım neresi olduğunu...o sokağa bayılıyorum ben İstanbul'da...fotoğraflar harika

Aybike Ceylan dedi ki...

Nilay'cigim,
Cok tesekkur ederim. Bende cok seviyorum o sokagi, heryer cok guzel ve tarih kokuyor. Umarim bozulmaz, ya da bozmalar.
Sevgilerimi gonderiyorum.

Selcen Şenocak dedi ki...

Aybike'ciğim çok güzel bir tatil olmuş fotoğraflar çok güzel afiyetler olsun. En kısa zamanda yine gelmen dileğiyle sevgiler...

www.illedeyemek.com dedi ki...

canım belliki tatilin dolu dolu ve çok güzel geçmiş...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

negüzel keyifler bunlar yine harika resimler çekmişsin

aynur

Calimero Mutfakta dedi ki...

Sevgili Aybikecim,
Dolu dolu bir tatil olmus.. Bu aralar ben de kokorec hastasiyim ama izmir taraflarindasanirim sade yapiliyor domates ve bibersiz.. oyle de denemeni tavsiye ederim..sevgiler

NiNo dedi ki...

ayy bodrum ya:( kardesimin dogumuyla birlikte bu yaz yazliga gidemedik :( hep basindaydik gerci bizde bebek sevdik ama bodrumu cok ozledim :D seneye kadar iki yil olacak tabii akvaryum en sevdigim yer sanirim yok o kadar mavisi ama yesilide bizim orasi yani akcabuk akyarlar :D harika yerler mamalar manzalar minik kizlar :D harika olmus tatiliniz ne guzel ins seneye bizde boyle gezeriz sadece 4 gun gidebildim bu sene denize o da gumuldurdeydi cunku izmire en yakin yer orasiydi :D yegenim buyurde seneye birlikte gideriz umarim :D cok kiskandim yahu bak cenem dustu :D

hatice dedi ki...

Aybike'ciğim tatile gidememiş biri olarak iç çeke ,iç çeke baktım bu harika yerlere ve lezzetlere, nice güzel tatiller..sevgiler

Adsız dedi ki...

Lokum AYbikem, lokum gibi bir tatil olmuş :))

Sımmsıcak sevgiler...

BALDAN TATLI dedi ki...

Ne güzel bir tatil geçirmişsin canım. Artık bizde gelecek seneye saklıyoruz iştahımızı. Sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

Aybikecim, güzel bir tatil geçirmişsin. Resimler çok güzel. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

tam lokum olmuş aynı senin gibi tatilin lokum tadında harika geçmiş türkiyenin hakkını vermişsin sevgiyle

sevdamavisi dedi ki...

Canım, ne güzel fotoğraflar içim açıldı. tatilde bile olsam dayanamadım yorumumu yazdım. sevgiler

Age35 dedi ki...

Aybike Ablacım,ne güzel gezmişsiniz..inşallah seneye daha da güzel geçer ..=)

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Gözler gönüller tatil ederken mideler de bayram etmiş :)) Afiyetler olmuş...

Betül dedi ki...

Aybikecim bol bol gemişsin ne güzel...İnşallah seneye bundan daha güzel tatil günleri sizi bekler..
Sevgiler canım..

daimamutfak dedi ki...

Aybike selam.Ho�geldin.Bende tatilden yeni d�nd�m.Gezdi�in g�rd�n yerleri resmetmi�sin.yi bir tatil olmu� belliki.Ankaraya u�ram�s�n keske mail atsayd�n.Seni a�rlamak isterdim inan..Sevinirdimde..Sevgiler...

Selen dedi ki...

Ay çok sevindim. Demek kızının yakın arkadaşı adaşım :)) Ne güzel gezmişsiniz Aybikecim. Bodrum-Akvaryum'a bayıldım. Keşke bu arada tanışma fırsatımız da olabilseydi.
Bu arada çocukluğum Akçay'da geçti ama Asos kebabını hiç duymamışım. Akçay'da nerede yediniz?
Kocaman sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Arkadaslarim,
Vakitsizlikten, her birinize tek tek cevap yazamadim, kusuruma bakmayin lutfen.

Hepinize guzel ve icten yorumlariniz icin cok tesekkurler.
Her birinize cok guzel ve iyi bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Selen'cigim,
Akcay'li oldugunu okumustum sitende. Annemlerin Akcay'da evi var ve askeri kampa cok yakin. Her yil 1-1.5 ay oraya gideriz. Asos kebabini ise kampta yiyiyoruz, cok leziz oluyor. Onumuzdeki yil, ayni zamanlarda Akcay'da olursak sana da tatdirmak isterim.

Sevgiler.

Hülya YILMAZ dedi ki...

iyi gezmişsin Aybike'cim. Kızlar da aynı annelerine benziyorlar. Güzellikte yani...

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir tatil geçirmişsiniz. Bodrum Akvaryum fotoğrafına bakmaya doyamadım.. Sevgiler...
Cenk
www.cafefernando.com/turkce

Aybike Ceylan dedi ki...

Hulya'cigim,
Cok tesekkur ederim,gercekten cok gezdik. Ve de sizleri tanidim.
Sevgilerimi gonderiyorum sana, ailene ve Ankara'ya.

Sevgili Cenk,
Cok tesekkur ederim.
Iyi bir hafta diliyorum.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Selam beni yeni düştüm buaray sıkca geleceğim ama sımsıcak anlatmışsın herşeyi bana da beklerim www.edasuner.com

nur ayday dedi ki...

Aybike, güzel bir tatilin ardından yoğun bir seneye başlıyorsun. Nil ve Naz'ın ilkokulun ilk yılları ... hayırlı olsun.. Kızlarına ve sana sevgiler
nur

gezicini dedi ki...

off ben en çok midye dolma ve midye tavaya bayıldımmm...
sevgiler
gorki

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Eda,
Cok tesekkur edrim, bende hemen iade-i ziyarete gelecegim, sevgiler.

Nur'cugum,
Cok tesekkur ederim, bende sevgilerimi gonderiyorum.


Sevgili Gezginci,
Benimde hala tadi damagimda, tesekkurler, sevgiler.

inci dedi ki...

Sevgikli Aybike,bayıldım tatil resimlerine ....ben de tatil için Bodrum'daydım....resimi görünce yine tatil istedim:)))Canım kızlarını öperim,iyi geceler dilerim:)))

Aybike Ceylan dedi ki...

Inci'cigim,
Bende opuyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

Eda'dan gorup geldim sayfalariniza. Tanismak guzel oldu, sevgilerimle..

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Yildiz,
Bende cok memnun oldum tanistigimiza, hep beklerim. Bende ilk firsatda gelecegim, sevgiler.

Tuba dedi ki...

Aybike'cigim, resimler harika gozukuyor. Kizlarin mutlulugu buradan anlasiliyor. Sevgilerimi gonderiyorum.

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Yildiz,
Bende cok memnun oldum, bundan sonra her zaman gorusmek dilegi ile, sevgiler.

Tuba'cigim,
Cok tesekkur ederim, senin resimlerine de doya doya bakiyorum,. Sevgilerimi gonderiyorum tatli ailene.

Müge Hüner dedi ki...

Aybike şekerim;
Ne kadar güzel bir TR. turu yapmışsın, en güzel yerler en güzel yiyecekler imrendim valla. Çok da sevindim senin adına, bomba gibi dönmüşsündür ABD'ye diyecektim tam, yukarıdaki tarifleri görünce evet, evet bomba gibi dönmüş doğru:) dedim. Öpüyorum canım.

ayseyaman dedi ki...

Lokum Aybike canim ben ne cok yazina, tarifine yorum birakmamisim boyle!
Haklisin canim bazen ihmal ediyorum en sevdiklerimi, hergün sayfamın tepesinde duruyorsunuz sık sık gelip bakıyorum sayfanıza ama bir eline saglık demiyorum, yuh bana! :)
Canim harika bir tatil karşımda duruyor, hersey nefis görünüyor.
Adına çok sevindim, insallah bir dahaki sefere birlikte tatile gideriz TRye!
Opuyorum seni
Sevgilerle

Adsız dedi ki...

merhaba aybüke ben 11 yaşındayım ve benim de adım aybüke hangisi sen olduğuna karar veremedim

Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...