AYBiKE'NiN MUTFAGINDAN: 19 MAYIS ATATURK"U ANMA GENCLIK VE SPOR BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

AYBiKE'NiN MUTFAĞINDAN

Sayfamı ziyaret eden herkese sıcacık ve sevgi dolu bir merhaba. Ziyaretiniz, yorumlariniz ve katkilariniz icin cok tesekkurler.

Aybike

19 Mayıs 2007

19 MAYIS ATATURK"U ANMA GENCLIK VE SPOR BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

Ey büyük Ata'm,
Türk gençliği olarak, Bizlere emanet ettigin, hürriyetin, bağımsızlığın, egemenliğin, cumhuriyetin ve İnkılâplarının yılmaz bekçileriyiz. Her zaman, her yerde, her durumda, Atatürk ilkelerinden ayrılmayacağımıza, çağdaş uygarlığa geçmek için; bütün zorlukları yeneceğimize namus ve şeref sözü verir, kendimizi Büyük Türk Milletine adarız.
Türk Gençliği

5 yorum:

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Aybike'cim yorumlarını gormeyınce nıye zıyaretıme gelmıyor dıye merak etmıştım.Durumlar aynı.19 MAYIS VE GENÇLİK bayramını kutluyorum .İyı pazarlar diliyorum.Öptum canım.

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Aybike hepimizin gençlik ve spor bayramı kutlu olsun :))
Sevgiler
İyi Haftalar :))

Adsız dedi ki...

Gönlüne sağlık Aybike'ciğim.Bu güzel yazın için kutlarım seni..


Sevgiyle kal daima.
Gül

Aybike Ceylan dedi ki...

Ozay'cigim, Yolculuk yaklasti tabii, evde oturup bakamiyorum bile bilgisayara. Gelince gorusuruz insallha.

Burcu'cugum,
Cok tesekkurler.

Gul;'cugum,
Cok tesekkur ederim.

Hepinize cok guzel gunler diliyorum.

LEZİZCE dedi ki...

Bu güzel düşüncelerin için tebrik ederim seni hepimizin gençlik ve spor bayramı kutlu olsun.
eski glnmutfagi
yeni lezizce.blogspot.com görüşmek
üzere

İyi hafta sonları diliyorum.

Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...