AYBiKE'NiN MUTFAGINDAN: HAFTA SONU ICIN SOSIS SIS

AYBiKE'NiN MUTFAĞINDAN

Sayfamı ziyaret eden herkese sıcacık ve sevgi dolu bir merhaba. Ziyaretiniz, yorumlariniz ve katkilariniz icin cok tesekkurler.

Aybike

22 Mart 2007

HAFTA SONU ICIN SOSIS SIS

Canim babamin baska bir tarifini paylasmak istedim hafta sonu oncesi. Babam degisik sebzelerle cesitlendiriyor. Ben evde olan malzemelerle yaptim, ama eger varsa patlican, kirmizi biber ve kabak da cok guzel gidiyor.Ozellikle hafta sonu kahvaltilarinda cok guzel ve lezzetli oluyor. Biraz degisiklik arayanlara oneririm.

  • 4-5 kalin kalin dogranmis sosis
  • 2 yesil biber
  • 2 sogan
  • 5-7 adet mantar
  • Biraz tuz, karabiber ve kirmizi biber
  • Yeterince zeytinyagi

Sosis ve sebzeler cukurca bir tabaga kusbasi dogranir. Tuz, baharatlar ve yeterince zeytinyagi eklenir ve iyice karistirilir ve cop sislere dizilir.

Firin tepsisine konur ve 170 C’de sebzeler pisene dek firinlanir.

Sonrada suyuna ekmeginiz batirila batirila afiyetle yenir, ama yaninda cay da tabii ki.

Afiyet olsun.

24 yorum:

Adsız dedi ki...

MERHABALAR
AYBİKECİM SANIRIM BABAN BAYAĞI MARİFETLİ
VE GÜZEL BULUŞLARI VAR
NE İLGİNÇ
SENİNDE ELLERİNE SAĞLIK
SEVGİLER

aslı dedi ki...

aybikecim ellerine sağlık,bu hafta sonuda yağışlı zaten bu tarif iyi oldu evde kendimize bi ziyafet sofrası...iyi hafta sonları sevgiler

Adsız dedi ki...

Aybikeciğim merhaba, babanın bu güzel tarifi için ellerine sağlık, sizede afiyetler olsun.

Hesna dedi ki...

Aybikeciğim Baban gerçektende damak tadına düşkün biriymiş. Ne güzel bir tabak hazırlamışsın öyle eline sağlık.

Hesna

Adsız dedi ki...

merhaba Aybikeciğim, süpper fikir.. Kahvaltıda farklı alternatifler yemeyi ve yapmayı seviyorum.. Denemek lazım. Babanızın önerileri tarifleri çok hoş. Umarım biran önce Türkiyeye gelip hasret giderisiniz ...

Aşağıdaki kolay pasta nasıl leziz görünüyor.. off off

Adsız dedi ki...

Gözüm takılı kaldı oraya.))Babanın tarifi çok lezizmiş ellerine sağlık..Afiyetler olsun..

Kolay kekse çok muhteşem gözüküyor canım..

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu diliyorum..Gül/d.tadı

hatice dedi ki...

Aybikecim,
bu güzel tarifte pazar kahvaltımızı süsleyecek artık..çok güzel olmuş...ellerine sağlık..sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Esra'cim, Asli'cim, Pembelim, Hesna'cim,Zerrin'cim, Gul'cum, ve Hatice'cgim,

Hepinize guzel yorumlariniz icin cok tesekkurler. Hepinize iyi hafta sonlari diliyorum.
Sevgiyle kalin.

Adsız dedi ki...

Sevgili Aybike,
Ne güzel bir sayfa yapmışsın canım.Ellerine sağlık.Ben Hülya'nın ablasıyım.Hatırladınmı?Ben de bloğuma beklerim.Sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Ozay'cim ,
Hatirlamazmiyim, cok sevindim gelemnize. Umarim iyisinizidr, Hulya'dan aliyorum arada naberlerinizi. Tabii ki ugrarim. Cok sevgiler

ebrulitatlar dedi ki...

Aybike'cim güzel bir alternatif kahvaltı için, babacığının ve senin ellerine sağlık,afiyetler olsun. İyi hafta sonları...

Safran dedi ki...

Senin maharetli olman babana çekmiş olmalı Aybikecim, ne güzel tarifler var kendisinde böyle... Beni küçüklüğüme götürdün, babam da böyle güzel şişler hazırlardı Pazar günleri...:) Ellerine sağlık, sevgiler...:)

Aybike Ceylan dedi ki...

Ebru'cum,
Cok tesekkurler, size de iyi hafta sonlari.
Sevgiler

Safran'cim,
Cok tesekkurler, hepimizin anneleri babalari cok marifetlidir. Keske onlar kadar olabilsek.
Iyi hafta sonlari ve sevgiler

Unknown dedi ki...

sosis my favorite:)

Nukhet dedi ki...

Aybikecim

neguzel fikirler cikiyor senden,her seferinde guzel nir seylekarsilasiyorum. ellerine saglik

Aybike Ceylan dedi ki...

Gulenay'cim,
Afiyet olsun.
Sevgiler

Nukhet'cim,
Begeniyorsaniz ne mutlu bana. sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Aybike görüntü süper elelrine sağlık güzel fikir gerçekten pazar kahvaltısını kaçırdı bu tarif artık önümüzdeki pazara :) hoşcakal dostcakal..

Adsız dedi ki...

Lokum Aybike, eline sağlık canım bu çöp şişleri fırında yapabiliyoruz demek ki.:)) Babanın aklına, senin de tekrar ellerine sağlık. :))
Bu arada ekmeği suyuna batira batira yeme fikri de pek tatlı. :))
Dün yorumunu cevaplarken bir baktım ismini yanlış yazmışım onu şimdi düzeltirken, hem seni ziyaret edeyim, hem de cevabı buraya da ekliyim dedim. Yanlış yazma konusunda pek bir dertliyim canim, yakında onunla ilgili açıklama da yapacağım. :{
"""""benim saçlarım düz aslında ama pırasa gibi de değil. Dalgalı da değiller kabarık tuhaf birşey. İlk aldığım maşayı geri götürmüştüm aldığım yere, ucuz olduğu için hiç düzleştirmemişti. Sonra daha kalitesini aldım. markası " infiniti by Conair"
ısısı 392F kadar çıkabiliyor. Senin saçların eğer çok dalgalı ise belki daha güçlü birşeyler de bakabilirsin. yani kalite herzaman ki gibi fiyatla orantılı. ben tavsiye ediyorum. bir dene derim beğenmezsen iade edersin. biliyorsun burada iade etme pek yaygın.:))) müşteri yeter ki memnun olsun. öptm sevgilerle. oyuna davetin için tekrar teşekkürler canım.. """""

Aybike Ceylan dedi ki...

Pastaci Kiz,
Cok tesekkurler, iyi pazarlar.
Sevgiler

Hülya dedi ki...

Yine döktürülmüş...Yine ne çok marifet...

Aybike Ceylan dedi ki...

Yaman Aysem,
Oncelikle cok tesekkur ederim sorumu cevapladigin icin. Benim saclarimda iri dalgali eger cok ugrasirsam daha dalgali oluyor. Bende hemen bir bakacagim bu yazdigin markaya. Alip deneyecegim, bakalim yapabilecekmiyim. Tarifi begenmene sevinidim. Cok iyi hafatalar diliyorum, sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Hulya'cim,
Cok sagol da senin yaptiklarinin yaninda.. Hele o pastalarin yokmu? hepsi bir icim su oluyor. Begenmene cok sevindim, benim 20 ekimci arkadasim. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım Aybike'cim,
Ben buraya yorum yazmıştım ama sanırım bir aksilik olmuş.Cuma günü yorum bıraktığım arkadaşların hiç birinde yorumlarım görünmüyor.Bugün şansımı tekrar deniyorum.İnşallah bu görünür.Sosise ailecek bayılırız biz.Üstelik bu şişte yani kalorisi oldukça düşük.Ellerine sağlık canım!

Aybike Ceylan dedi ki...

Hulya'cim bende merka etmistim, nerede benim Hulya'm diye. Cok optum arkadasim, kendine iyi bak. Sevgiler

Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...