AYBiKE'NiN MUTFAGINDAN: PANCAR TURSUSU

AYBiKE'NiN MUTFAĞINDAN

Sayfamı ziyaret eden herkese sıcacık ve sevgi dolu bir merhaba. Ziyaretiniz, yorumlariniz ve katkilariniz icin cok tesekkurler.

Aybike

24 Ocak 2007

PANCAR TURSUSU

  • ½ kilo haslanmis pancar
  • ½ cay bardagi zeytin yagi
  • 6-8 dis ezilmis sarimsak, damak tadiniza gore arttirabilir veya azaltabilirsiniz
  • 5-7 yemek kasigi hasalanmis pancar suyu
  • 3 kasik sirke

Haslanan pancarlari, orta kucuklukta dograyin. 5-7 kasik pancar suyuyla bir kaseye koyun. Ezilen sarimsaklari, zeytinyagi ve sirkeyi ekleyin. Guzelce karistirin. Burada hazir haslanmis pancar konservesi bulmak mumkun, acelesi olanlar icin kolay bir cozum. Miktarlarla damak tadiniza gore oynayabilirsiniz.

Afiyet olsun.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Aybikecim,
ne guzel ve keyifli bir hobi bulmussun kendine. Cok sevindik bize nese kattin taa oralardan. Baktim pancar tursusu yetim kalmis, kimse bakmamis yuzune.Onun icin yorumumu bu baslikta yapayim dedim. Ama biz afiyetle yiyoruz ve coook seviyoruz. Bilmeyen bilmez tabii o muthis ve buruk lezzet yumagini. Keyifle ve mutlu mutlu devam ettirmen ve gelistirmen dileklerimle. Darisi restorant zincirlerimize insallah.. Hepinizi ozlemle ve sevgiyle kucakliyorum.
SASKIN DAMAT TAYYAR:)

Adsız dedi ki...

Canim Tayyar'cim guzel dileklerine tesekkurler, sizleri cok opuyorum,benim canimsiniz.

Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...